Bliv synlig på Amazon

Har du fået din virksomhed oprettet på Amazon, så du kan sælge dine varer den vej igennem? Det kan være en fordel at få sine produkter til salg på en stor platform, hvor der helt automatisk kommer mange forbi for at kigge med salg for øje – men det kræver naturligvis også, at du kan konkurrere med alle andre. En ting er, at dine priser og varernes kvalitet kan følge med – noget helt andet er at blive opdaget.

En måde, du kan komme foran i køen på, er ved hjælp af Amazon Ads. Amazon Ads er Amazons svar på annoncer, akkurat lige som du kan se dem på Google. Måske de ikke står helt så tydeligt frem, som du nogle gange synes, produkter kan gøre på Google. Det handler måske om, at Amazon helt generelt er skræddersyet med salg for øje, så alt handler om det, mens det er mere en blanding på Google – men ikke desto mindre står annoncerne øverst.

Sæt annoncen ordentligt sammen

For at annoncen bliver set og anerkendt af Amazon, kræver det dog, at den er sat ordentligt sammen. Det er også med til at gøre, at brugerne i højere grad lægger mærke til dem. Det kræver blandt andet, at der er styr på alt fra titel til billeder. Det kan være svært helt at gennemskue, hvordan man bedst gør det, og derfor findes der webbureauer, der kan hjælpe netop dig med dine Amazon Ads.

Det kan sagtens tænkes, at du faktisk allerede er rigtig godt på vej og blot mangler et skub i den rigtige retning – så er rådgivning måske nok. For andre er behovet lidt større, og så er det muligt at få bygget dine annoncer op helt fra bunden – uanset om de skal anvendes på den ene eller den anden søgemaskine. Det er vigtigt, at du er opmærksom på forskellen fra Googleannoncering til Amazon Ads.